Pravilna prehrana

Print

Prehrana za jačanje imuniteta

Jačanje imuniteta važno je kod svake tegobe pa i pojave alergija. U sezoni pojačanog cvjetanja stabala, imunosnom sustavu prijete brojni alergeni. Jačajte ga, među ostalim, i pravilnom prehranom

Jačanje imuniteta podržava svakodnevno konzumiranje omega-3 masnih kiselina i smanjenje unosa omega-6 masnih kiselina. Izvori omega-3 su riblja, biljna i ulja orašida, sjemenke i njihova ulja te alge

Dolaskom proljeća i cvjetanjem stabala, povećava se i broj ljudi koji se žale na alergije. Da bi ih izbjegli ili ublažili simptome poželjno je, među ostalim, jačati imunitet. Jedan od načina jačanja imuniteta je i prehrana bogatija namirnicama koje podržavaju pravilan rad imunosnog sustava.

Print

Zdrave namirnice koje zaboravimo pojesti

Zaglavili ste u prehrambenoj rutini? Ako ste u potrazi za namirnicama koje će oživjeti vaš jelovnik, pogledajte popis zdravih, ali često zaboravljenih namirnica.

Print

Centar zdrave prehrane

Zdravo! Ukusno! Nutricionistički uravnoteženo! Svakodnevno svježe pripremljeno! Vrlo povoljno uz dostavu na traženu adresu! 5 odličnih razloga za korjenitu promjenu prehrambenih navika uz pomoć prvog i jedinog profesionalnog centra zdrave prehrane “5 times.hr”!

Ne mučite se više traženjem odgovora na pitanja što, kada i gdje pojesti – prepustite to vrhunskom timu stručnjaka koji će samo za vas izraditi nutricionistički balansirani jelovnik, s točno određenim energetskim vrijednostima potrebnim vašem organizmu.

Svaki sastojak vašeg personaliziranog obroka posebno se gramira, kuha i pakira, te potom dostavlja na željenu adresu, a inžinjeri prehrane-nutricionisti iz “5 times.hr”, jamče vam izradu idealnog plana prehrane koji će preporoditi vaše tijelo i organizam! Individualni planove prehrane izrađujemo za sve dobne skupine,za osobe na dijeti i ljude s posebnim potrebama, za trudnice i mlade mame, za sportaše rekreativce i profesionalce, za djecu u razvoju s poremećenom prehranom, i za ljude koji nemaju nikakve zdravstvene poreškoće, ali imaju razvijenu svijest o zdravoj i balansiranoj prehrani!

Print

Zašto nakon dijete žudimo za nezdravom hranom?

Nagli gubitak na težini mijenja način na koji se mozak nosi sa stresom, pa nakon dijete želimo više nezdrave hrane
Scenarij je što se dijeta tiče često ovakav: baš kad se trudimo smršavjeti, želja za čokoladom, hamburgerima ili čipsom je najjača. Američki znanstvenici istražili su ovaj fenomen i otkrili da nagli gubitak na težini mijenja način na koji se mozak nosi sa stresom. To znači da stres tijekom dijete, pa i nakon dijete, potiče privlačnost nezdrave hrane.
U istraživanju objavljenom u Journal of Neuroscience znanstvenici sa Sveučilišta Pennsylvania su pratili učinke dijete na mozak i apetit miševa. Miševima se unos hrane smanjio za četvrtinu zbog čega su izgubili do 15 posto težine.

Print

Jedite ribu i uživajte na suncu!

Britanski znanstvenici otkrili su da ljudi koji u organizam unose dostatne količine vitamina D imaju 43 posto manje izgleda oboljeti od srčanih bolesti i dijabetesa. Analizirajući 28 studija provedenih na gotovo 100.000 ljudi, zaključili su da ljudi koji jedu masnu ribu dva do tri puta tjedno i pet obroka voća i povrća na dan unose dovoljnu količinu ovoga vitamina.

Print

Juicing - zdravlje iz čaše!

Šparoge za čišćenje bubrega, mrkve za savršenu kožu, šljive protiv suvišnih kilograma... voće i povrće predstavljaju riznicu čarobnih prirodnih lijekova. Lijek je u soku još djelotvorniji! Stoga, juicing!
POSLJEDNJA "MODA" PREHRANE

Riječ je o JUICING-u, posljednjoj novosti s područja nutricionizma, a kojeg kao zdrav način prehrane (jedan od obroka u danu) predlažu dijetolozi iz SAD. Sokovi od svježeg voća i povrća su i osnova zdrave dijete, odnosno novih prehrambenih navika koje predlažu. Svježi sokovi su prirodni, gase žeđ, osvježavaju i štite od toksina.Bogati vitaminima, mineralima i enzimima, sokovi od svježeg voća i povrća prvi su korak za sprečavanje, ali i liječenje brojnih bolesti.

Print

Pravilna ishrana u trudnoći

Trudnoća, „drugo stanje”, „blaženo stanje” je posebno značajan period u životu svake žene. Pravilna ishrana neosporno ima veliki utjecaj na opće zdravstveno stanje u svakom životnom dobu, a posebno onda kada ostanete u drugom stanju ili kada to planirate. To što, kada i koliko unosite u organizam, ne utiče samo na vaše, već i na zdravlje vaše nerođene bebe. Drugo stanje vam nameće potrebu da se ponašate odgovorno i jedete ne „za dvoje”, nego kvalitetno i raznovrsno.

Print

Doručak naš svagdašnji

Doručak je najvažniji obrok u danu i nikako ga ne bi smjeli zapostavljati. Česta isprika je nedostatak vremena za pripremu kvalitetnog obroka, međutim, odlučite li se na žitarice s visokovrijednim fermentiranim mliječnim proizvodom, za pripremu i konzumiranje trebat će Vam oko 5 minuta. Vjerojatno toliko možete izdvojiti!

Print

Objed bez deserta

Čim preskočimo desert odmah se osjećamo lakše. Iako su ukusni, nakon obroka, pogotovo obilnog, desert doista može djelovati kao uteg u trbuhu. Studije pokazuju da kada imamo bogat izbor hrane i okusa ispred sebe, nikad ne postignemo zadovoljenje želje za određenim okusom. Tek je svaki put iznova stimuliran novim okusom i mirisom. Stoga planirajte unaprijed. Ako ste se već odlučili za desert, naručite lakši glavni obrok, ili smanjite dresing na salati. Deserti obiluju kalorijama, a lanci restorana poslužuju jako velike porcije. Stoga naručite manje porcije ili podijelite s nekim. Probajte i voćne salate ili sorbete koji zadovoljavaju želju za slatkim, ali s manje kalorija.

{loadposition kol1}

{loadposition kol2}

 
{loadposition ostalo}