Zdravlje

Print

Započnite sa mršavljenjem na drugačiji naćin

"Hrana je samo energija, ako se ne možeš kontrolirati, to je OVISNOST."
Print

Starije pretile osobe se teže oporavljaju od posljedica padova

Starijim pretilim osobama prijeti veća opasnost od pada, pokazalo je američko istraživanje po kojem se najsporije od posljedica pada oporavljaju upravo one. Procjenjuje se da na godinu padne barem trećina Amerikanaca starijih od 65 godina, a trećina tih padova ostavlja posljedice na zdravlje i zahtijeva liječničku obradu.

Istraživanje koje su proveli američki znanstvenici pokazuje da najdugoročnije zdravstvene posljedice pada imaju umjereno pretile starije osobe, a općenito najsporije su se od posljedica pada oporavljale upravo pretile osobe. Padove se često smatralo problemom za mršave i krhke starije osobe zato što su njihove kosti posebno sklone prijelomima, no istraživanje je pokazalo da pretilost nosi svoje opasnosti. "Pretile osobe mogu imati više teškoća s održavanjem ravnoteže", kaže Christine Himes sa sveučilišta Syracuse u New Yorku koja je radila na istraživanju čiji su rezultati objavljeni u časopisu Američkoga društva za gerijatriju.

Print

Jesenska prehrana: Smeđa riža snaži pluća, brokula sprječava karcinom

S promjenama u prirodi, u ovom slučaju s dolaskom jeseni, dolazi i do mijenjanja naše svakodnevnice. Naime, važno je prilagoditi prehranu određenom godišnjem dobu kako bismo očuvali zdravlje i održali imunitet na visokoj razini, iskoristili na pravilan način promjene u prirodi, te uživali u njima. - Prehranu treba postupno mijenjati, te na taj način prilagođavati organizam za promjene koje slijede. S dolaskom hladnijeg vremena podložniji smo prehladama i oboljenjima, pa tako moramo posebno pripaziti na prehranu.

Print

Što treba jesti da bi se smanjila razina masnoće u krvi?

Mlijeko i mliječni proizvodi, jaja

Hrana koja se preporuča: obrano mlijeko, nemasni sirevi, nemasni fermentirani mliječni proizvodi, bjelanjak. Hrana koja se može jesti: polumasno mlijeko, sirevi s malo masnoća, mliječni napitci s malo mliječne masnoće. Oprez s mliječnim masnoćama (do 1,5% MM).
Hrana koju treba izbjegavati: punomasno mlijeko, vrhnje, punomasni sirevi.

Print

Obesimed

Obesimed tablete za mršavljenje su u mnogim zemljama medicinski odobrene tablete za pomoć pri gubitku težine i održavanju zdrave težine. Prema vrsti djelovanja to je preparat za mršavljenje koji je namijenjen kratkotrajnoj uporabi koja može pomoći kod poremećaja u ishrani (prejedanje) ali nije namijenjen dugoročnoj uporabi. Prema uputama proizvođača, dvije Obesimed tablete se uzimaju 2 do 3 puta na dan oko 1 sat prije obroka kako bi postiglo potiskivanje apetita. Ako uzimate kapsule, kapsula se mora progutati cijela. Obavezno popijte 2 čaše vode kako bi aktivna tvar imala dovoljno tekućine.

{loadposition kol1}

{loadposition kol2}

 
{loadposition ostalo}