Vaša iskustva

Print

Sara, Zagreb

DNEVNIK JEDNE DEBELJUCE 

Sve se promjenilo krajem 95-e kada sam počela raditi i živjeti  sa sadašnjim suprugom. Oboje smo u tom periodu bili zaposleni i imali dobra primanja, a ja sam ponajviše počela uživati u hrani i jesti sve ono što si godinama nisam imala mogućnosti priuštiti . Uživajući u hrani i lagodnom životu nepoželjni kilogrami su se počeli nakupljati.
Bez obzira na nedaće u životu , ja sam uvijek bila vesela osoba. Debljina mi nije smetala, a imala sam sreću da je višak kilograma bio svugdje proporcionalno raspoređen. Kilaža mi je bila trn u oku jedino u onim slučajevima kad bih ispod oka gledala izloge dućana, u kojima su se šarenile raznovrsne krpice, a ja sam se oblačila poput stare babe.

Print

Anica, Zagreb

Razlog mog naglog debljanja i gomilanja kilograma bio je ubrzan, stresan način života, te nezdravi i neredoviti svakodnevni obroci. Pošto već 3 godine samostalno živim, odvojeno od roditelja, prekinuli su se prakticirati zajednički obiteljski objedi, a ja sam gotovo potpuno zaboravila okuse mamine kuhinje i njezinog specifičnog načina spravljanja tradicionalnih jela. Živjela sam totalno nezdravo, svakodnevno u sebe unosila energetske "bombe" prepune ogromnih količina kalorija i masnoća. U depresivnim stanjima čak sam utjehu tražila u hrani, pretrpavajući se enormnim količinama raznoraznih kolačića i peciva, jer sam bila uvjerena da ću tako riješiti sve svoje probleme. No, grdno sam se prevarila...Trebalo mi je poprilično dugo vremena da postanem svjesna stanja u kojem se nalazim, "otvorim oči" i konačno nešto poduzmem. Sjećam se dobro da je bilo proljeće. Ujutro me probudila toplina i sunčeve zrake koje su padale točno na moj krevet. Sunce me jednostavno nagnalo da se ustanem iz kreveta, lijenim korakom uputim se ravno do ogledala, pogledam se i samoj sebi kažem :"Moram krenuti na dijetu"!!! Cilj mi je bio ponovno obući odjeću koju sam i prije nosila, a koju sam gurnula u najdublji i najtamniji dio svojeg ormara. Odlučila sam konzumirati samo zdrave namirnice, potpuno izbaciti one loše, te ne jesti poslije 18 sati. Cilj mi je bio mršaviti polako, ali zdravo, tako da sam u prosjeku mršavila 1kg u mjesec dana. Kruh sam totalno prestala konzumirati, a krumpir, rižu i tjesteninu nastojala sam što više izbjegavati. Obroke sam također količinski reducirala.

Moj svakodnevni meni bio je najčešće ovakav:

DORUČAK - žitarice s jogurtom, bijela kava
RUČAK - kuhano meso, povrće na lešo, salata
UŽINA - jabuka

Čim sam počela paziti što i kada jedem, osjećala sam se puno bolje, organizam mi je počeo bolje funkcionirati, osjećala sam se puno lakše, puna volje, energije i elana. Također sam u svoju svakodnevicu uključila razne fizičke aktivnosti, pa u prosjeku 3 puta u tjednu vozim bicikl, rolam se ili idem na dance aerobik.
U roku od pola godine, smršavjela sam 5-6 kg, što je meni sasvim dovoljno, jer ionako nisam imala preveliki višak kilograma. Visoka sam 163cm i imala sam 56kg, a sada imam oko 50kg i zaista sam zadovoljna svojim izgledom i postignutim rezultatima, te sam ponosna na sebe samu. I dalje sam disciplinirana i pridržavam se svojih pravila u prehrani i nastojim i dalje održavati svoj ritam svakodnevice.

{loadposition kol1}

{loadposition kol2}

 
{loadposition ostalo}