Ispis

Kako smanjiti potkožno masno tkivo

Prekomjerno potkožno masno tkivo je veliki problem današnjeg čovjeka, te ono nema apsolutno nikakvu funkciju osim što nam služi kao energetska rezerva organizma ukoliko bi naše tijelo duže vremena ostalo bez hrane. Velika većina dijeta je opasna za zdravlje, tako da Vam niti jednu dijetu ne bih preporučio.

Nemojte se prevariti, puno dijeta garantira u minimalnom vremenskom roku, veliki gubitak potkožnog masnog tkiva, što je nemoguće. Sve što ćete izgubiti u tim rigoroznim dijetama je mišićna masa i tekućina, a jako malo potkožnog masnog tkiva, što je potpuno nepoželjno, bilo da se radi o prosječnom čovjeku ili vrhunskom sportašu. Nakon što prekinemo takvu dijetu, iscrpljeni organizam će vrlo brzo vratiti izgubljene kilograme, samo što to neće biti mišićna masa koju smo izgubili, nego potkožno masno tkivo kojeg smo se i željeli riješiti.

 

Znam da biste Vi što prije željela smršaviti, ali ja bih Vam preporučio da idete polako, jer time nećete ugroziti svoje zdravlje. Tjedno je moguće skinuti kilogram potkožnog masnog tkiva, a da pritom ne gubite mišićnu masu. Uz uravnoteženu prehranu (pripazite na dnevni unos kalorija, te na odnos proteina, ugljikohidrata i masti - jedite više manjih obroka i neka se oni sastoje od voća, povrća, mesa, ribe, jaja, sviježeg sira, žitarica...), trebate se držati plana i programa treninga, kako bi bili u kalorijskom deficitu (energetska vrijednost hrane koju konzumiramo je manja od energije koju potrošimo). Kada želite skinuti potkožno masno tkivo najbolji omjer bi bio da tokom dana jedete hranu u kojima je zastupljeno 60 % proteina, 30 - 35 % ugljikohidrata i 5 - 10 % masti. Masti bi trebala koristiti iz „dobrih izvora“ (Kojih najviše ima u orasima, bademima, lješnjacima, ribi...to su nezasićene masne kiseline. Zasićene masne kiseline treba izbjegavati, a ima ih najviše u mesu stoke, salu, maslacu, siru...). Sve namirnice bi trebala na početku vagati kako ne bi unosila previše kalorija, pa ćete sa vremenom otprilike znati koliko čega možete pojesti bez da se služite sa kuhinjskom vagom. Za kraj, nemojte zaboraviti na vodu. Unosite minimalno 3 litre vode dnevno kako bi voda sve otpadne tvari koje nastaju u tijelu prilikom kemijskih reakcija kojima se hrana pretvara u energiju izbacila iz organizma putem znoja ili mokraće.

Ukupnu dnevnu potrošnju kalorija bi trebala smanjiti preko hrane za nekih 500 kcal, a drugih 500 kcal bi trebala potrošiti nekom aerobnom aktivnošću (hodanje, trčanje, vožnja bicikla, plivanje...).

Često puta ljudi budu na pravom putu, ali odustanu, jer ne vide rezultate „preko noći“, a zaborave da je potkožno masno tkivo na tijelu godinama i da ipak treba malo više vremena kako bi ga se riješili. Budite uporni i nećete se razočarati.

Komentari (4)
8 kg manje !
4Subota, 04 Listopad 2014 04:55
Ella

Hvala Vam Nikola :)

Osobni trener
3Utorak, 17 Lipanj 2014 11:25
Ivana
Samo preporuka za Nikolu, imala sam nekoliko trenera prije Nikole, ali nisam imala nikakvih uspjeha sa smanjivanjem kilaže. Jednostavno im nije bilo stalo. Sad radim s gosp. Nikolom 3 mjeseca i -15 kila.
Puno hvala.
Nikola Beatović
2Utorak, 17 Lipanj 2014 11:20
Administrator
Gospodina Beatovića u vezi individualnih treninga možete osobno kontaktirati na telefon: 091/550-37-97
Poštovani gosp. Beatoviću
1Srijeda, 11 Lipanj 2014 15:15
Marija Marijanović

za početak odlični savjeti, zanima me da li Vas mogu angažirati kao osobnog trenera tj. kako sam poduzetnica i majka, nemam puno slobodnog vremena koliko ste fleksibilni za termine treninga? Hvala unaprijed ! Srdačan pozdrav