Ispis

South beach dijeta

Ova dijeta idealna je za one koji vole jesti. Bitna je pravilna prehranu koja organizmu donosi dovoljan broj vitamina, minerala i drugog

Ova dijeta idealna je za ljude koji vole jesti. U ovoj je dijeti bitna pravilna prehranu koja organizmu donosi dovoljan broj vitamina, minerala i drugog. Osim mesa i ribe, sadrži voće i povrće te se može svrstati u zdravije dijete Prehrana je grupirana u tri faze, od kojih je svaka vođena određenim motivom - prva je najzahtjevnija jer se naglo prekida jedenjem određene hrane. Druga predstavlja fazu stabilizacije, a treća očuvanje postignute željene tjelesne mase.

1. FAZA
U ovoj fazi dolazi do nagloga gubitka tjelesne mase te izbacivanja suvišnih slastica. Traje dva tjedna, a očekuje se gubitak od 3,5 do 7 kg. Uz meso se jede mnogo povrća: špinat, blitva, rajčica, mrkva te maslinovo ulje i manje masni sirevi. Zabranjene su životinjske masnoće te treba izbaciti ugljikohidrate kao što su kruh, peciva, krumpir, tjestenina te bilo koje žitarice.

2. FAZA
Ovo je faza stabilizacije. U obroke se postupno ponovno počinju uvoditi ugljikohidratne namirnice, rafinirani šećeri, čokolada, sladoled, rafinirani keksi i voće jedu se u vrlo maloj mjeri. U većoj mjeri jedu se žitarice kao što su ječam, zob, kukuruz, riža i sve povrće. Naglasak je i dalje na proteinskim namirnicama kao što su meso, riba, sirevi, jaja u kombinaciji s obiljem povrća.

Ova dijeta sadrži voće i povrće pa je jedna od zdravijih.

3. FAZA
Treća, ujedno i posljednja faza, zapravo predstavlja očuvanje postignute željene tjelesne težine. Traje do kraja života i podrazumijeva suzdržavanje od praznih kalorija, zasićenih masnoća i prejedanja. Zapravo je to stil života u kojem je ponekad dopušteno pojesti čokoladu, sladoled ili omiljeni kolač, ali s time treba pretjerivati.

NAPOMENA
Preporučuje se zamijeniti šećer umjetnim sladilima te ako ne možete bez čokolade, mliječnu zamijenite crnom. Važno je unositi u organizam omega-3 masne kiseline iz plave ribe i ribljeg ulja.