Ispis

Dijeta negativnih kalorija

Namirnice s negativnim kalorijama odlične su za grickanje jer ublažavaju napadaje gladi koji su prisutni u mnogim drugim dijetama

Za razliku od dijeta koje preporučuju niskokalorične verzije obične hrane koje su obično pune zaslađivača i soli, jedenje hrane s negativnim kalorijama vrlo je zdravo jer tako ispunjavate dnevne potrebe za pet dnevnih porcija voća i povrća.

NAJBOLJE NAMIRNICE
Celer:
daje 6 kalorija /koristi 50 kalorija/ sagorijeva 40 kalorija
Rajčica:
daje 26 kalorija/ koristi 60 kalorija/sagorijeva 36 kalorija
Brokula (100 g sirove):
daje 25 kalorija/ koristi 80 kalorija/ sagorijeva 55 kalorija
Šampinjoni (100 g sirovih)
daje 18 kalorija/ koristi 55 kalorija/ sagorijeva 37 kalorija
dinja (100 g sirove)
daje 60 kalorija/ koristi 60 kalorija/ nema nikakvih kalorija

OSTALE PREPORUČENE NAMIRNICE
šparoge, repa, brokula, zelje, mrkve, celer, cikorija, čili papričice, krastavci, češnjak salata, luk, papaja, špinat, jabuke, borovnice, grejp, limun, mango, naranče, ananas, jagode, mandarine, zelena salata, endivija, radič, brusnice

Celer je troši znatno više kalorija no što ih ima.